Water – Use It Wisely heeft een nieuwe look!

12 juli 2021

We zijn verheugd een frisse nieuwe look voor Water – Use It Wisely aan te kondigen, met een nieuw logo, levendige nieuwe campagnekleuren en een geweldige nieuwe website.

Waarom nu? Grote vraag.

Al meer dan twintig jaar heeft Water – Use It Wisely hard gewerkt om ervoor te zorgen dat de boodschap van waterbehoud continu in de harten en geesten van bewoners stroomt. Maar de perceptie van waterbehoud is geëvolueerd. Als we willen dat onze campagne een nieuwe generatie waterbespaarders bereikt, realiseerden we ons dat we ook moeten evolueren.

Water – Use It Wisely Partners bekijken de begeleide focusgroepdiscussie in 2019.

In het najaar van 2019 hebben we kwalitatief en kwantitatief onderzoek gedaan om meer inzicht te krijgen in hoe mensen tegenwoordig over waterbehoud denken en over ons. Hoewel onze waterbesparingscampagne veel dingen heel goed doet, waren er enkele dingen die we beter konden doen om de volgende generatie waterbespaarders erbij te betrekken.

Na bijna een jaar van onderzoek en ontwerpontwikkeling, introduceren we met trots een nieuwe Water – Use It Wisely-campagne die ons merk niet alleen overspoelt met nieuwe energie, maar zelfs met een nieuwe sprankeling – je weet wel… zoals hoe licht weerkaatst op een watergolf of hoe de zon weerkaatst op ongerepte sneeuw.

De strategie achter het nieuwe logo.

Uit ons onderzoek bleek dat mensen dol waren op de boodschap in ons logo, Water – Use It Wisely, omdat het snel communiceert wie we zijn en een oproep tot actie geeft. We hielden de boodschap prominent in ons nieuwe ontwerp. Maar we voelden ook dat het nieuwe logo een kans bood om onze wortels in Arizona te communiceren en een diepere band met onze bewoners tot stand te brengen. Heb je de contouren van Arizona opgemerkt in ons nieuwe ontwerp? Ja, dat was de bedoeling. En omdat we een campagne voor waterbehoud zijn, wisten we dat water in ons logo aanwezig moest zijn – niet een overvloed aan water – net genoeg om te dienen als herinnering aan waarom conservering zo belangrijk is.

Oud versus nieuw logo

De strategie achter de nieuwe kleuren.

De kleuren van ons nieuwe logo weerspiegelen de kleuren van water en bevatten blauwtinten. Lichtgroen staat voor het milieu en duurzaamheid, en goud staat voor de zon van Arizona. Deze levendige kleuren worden overal in onze campagne gebruikt voor alles, van de branding van onze website tot onze berichten op sociale media en onze advertenties.

bijgewerkt kleurenpalet

Water – Use It Wisely’s bijgewerkte kleurenpalet.

De strategie achter de nieuwe website.

startpagina op mobiel en desktop

De nieuwe website bood de mogelijkheid om op een meer visueel aantrekkelijke manier over waterbehoud te praten en onze prachtige staat te laten zien. We hebben de navigatie herzien en de inhoud gestroomlijnd om de website gebruiksvriendelijker te maken. Het is tenslotte een website over water, en we wilden dat het een natuurlijke stroom had van de ene pagina naar de andere.

Google Analytics op de oude website liet ons zien dat bezoekers veel tijd besteden aan het zoeken naar onze 100+ waterbesparende tips, hoe we water binnenshuis kunnen besparen en informatie over landschapsarchitectuur – een uitdagende en unieke taak in de lage woestijn. Daarom bieden we geweldige bronnen over landschapsarchitectuur in xeriscape-stijl, prachtige ideeën voor het selecteren van planten en hoe u op de juiste manier water kunt geven. We hebben ervoor gezorgd dat deze populaire inhoud gemakkelijk te vinden was op de nieuwe site en in onze actuele blogs. Bovendien werkt de website nu net zo goed op mobiele apparaten als op desktops.

Alles is nieuw. Waaronder, hopen we, uw interesse in waterbehoud.

Zoals altijd zijn we niet hier om u te vertellen om water te besparen, maar laat u in plaats daarvan zien hoe. Ons primaire doel is om uw vertrouwde bron voor waterbehoud te zijn. Om dit te doen, moeten we contact met u opnemen, u inspireren en onze beste waterbesparende ideeën delen. Neem contact met ons op via onze sociale mediakanalen en begin een gesprek, en vergeet onze maandelijkse nieuwsbrief niet om relevante en seizoensgebonden informatie te ontvangen.

Onze #1 tip

Onthoud dat jij onze nummer één waterbespaarder bent!

Doe Maar! Duik in je schoenen en bekijk onze nieuwe campagne en website op wateruseitwisley.com en onze social media kanalen! We zijn enthousiast over de toekomst van Water – Use It Wisely, en we danken jullie allemaal voor de mogelijkheden die voor ons liggen op het gebied van waterbesparing.

billboard bericht

Een voorbeeld van een billboard dat u binnenkort in Arizona zult zien!

-H2O-

Vorig artikel:
« HOE OLLA IRRIGATIE TE GEBRUIKEN

Volgend artikel:
Wees waterwijs met uw zwembad deze zomer »

creditSource link

We zullen blij zijn om uw mening te zien

Leave a reply

Arkfryslan
Logo
Compare items
  • Total (0)
Compare
0
Shopping cart